dan före dan före dopparedan

-halloj alla upphetsade barn denna härliga dan före dan  doppare dan :D


igår hade vi ju skolavslutning på skolan . ska berätta lite vad som hände innan med jao. det va ju vanlig skola på förmiddan eller julpyssle och sånt segt. sedan sluta vi tidigare , eller nja anna och jag drog till stan för vi hade lite bråttom , drog till frisören som jag paraoa hos och satte upp mitt hår. vart helt okey fick ju mycket beröm för det iallafall:) sedan köte jag mat fic kdet gratis för han e så snel ^ sedan upp till ana fixa oss as snabbt och iväg till åby igen. stress stress. och efter som det är så fucking mycket snö så är bussarna sena . så vi kom 20 min för sent och hela skolan kolla på oss när vi kom in HAHA .ah  alla som uppträdde va jätte duktiga måste jag säga ! men ah så nu är det jullov iallafall!
sen hämta annas pappa upp oss skjussa hem mig , så var hemma halv 8 igen .
--
&idag är det ju dan före dan före doppare dan , var o handla lite snyggga kläder på maxi o fyfan va folk .!
ingen idé att shoppa imorrn med hatar trängsel då blir man bara stressad right?:o
aja längtar tills TOMTEN KOMMER mihihihihi :D puss och kram alla snälla barn (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0