GOD JUL :D

godjävlajul.

julafton imorgon då börja med att mamma väkte mig 9 , medans hon sjöng "tripp trapp tripp trapp.." hon sa maaddde upp med dig nu och kom ner vi ska äta frukost ! så  gick jag ner för trappen så stog det ett bord framför elden med massa julklappar . jag bah "wiiiie" fast först skulle vi äta gröt ;d sedan satt vi allla och öppna presenter . fick jätte massa roligt kan rabbla upp lite , för ni är så nyfikna !
1 väska , från gina
13 packet med saker till håret o till ansiktet , från make up store .
lite roligt godias , från lagerhauos
mascara fondation parfym toffsar hårspännen hhårfärg, från kicks
2 söta vantar med mössa o halsduk till, från hm .
present kort 500 på hm , presentkort 700 på gina .
halsband armband ring, i ett sett .(blingbling) , glitter.
och sedan 3 200 i handen .  / Det fick jag av mami o pappi (L)

sedan åkte vi till farmor o farfar , och hos dom var dte massa folk också .
av farmor farmar fick jag typ, 500 kr i handen , och en en tröja jag ville ha (otroligt att jag fick den faktiskti ;o)
av kusinerna sammanlagt fick jag 400 , och smink nagellack & en riktigt god jul :D
så jag känner mig riktigt rik nu . ska shoppa på mellandags rean .

nu ser jag " tomten är far åt alla barnen " . sedan ska jag duscha och ggreja lite . puss och kram hoppas att alla har fått det mesta ni velat ha . ha en riktigt god jul §



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0