tjosan i trosan:D♥♥

halloj bloggen , im back you know :D ♥

ja idag äre måndag och alla 9;0r på hulta har prao . då undrar ni säkert varför jag skriver nu ? jo lisa ringde och sa att jag fick ledigt för hon var på akuten med sitt barn, lisa e min frisös som jag ska praoa hos . då tänkte jag bah faaaaaaaan . kunde jag sovit och haft det mysigt i sängen nu . men nene.. haha jaja sånt e livet . ska in och lämna min mobil på lagning för den e trasig :O så messa inte tack.
.
och igår kom pappa hem från london . så säger han såhär "jag köpte massa fina kläder till dig" så kom det där jävla "MEN" han hade glömt det på flyget. Attans alltså;o men fick ju lite annat så vart ju inte sjukt lack :)
calvin klein parfym & body lotion . ett armband , och en söt nalle (dock inte den på bilden)♥








parfymen luktar SNUSKIT gott , så den tycker jag ni ska önska er i julklapp tjejer :D
/ allt för mig nu ska jag måla naglarna platta hår lite sånt. puss hej ♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0