babiianstjärt&åsnepung

PS. hej!

ja , har ju haft en lång bloggpaus nu (som jag glömde berätta(a)) Men det har varit så hiimmla mycket just nu . Det har hänt rätt så mycket , eller ni har missat mycket roliga saker. Som jag inte orkar berätta nu.. det är ju bara typ 3 veckor kvar i skolan för oss , så måste göra bra ifrån mig till slutbetyget om 5 veckor. vi ska ju ut på prao med snart:)

- idag har jag varit i skolan , kommer inte ihåg vad vi ens har gjort typ chillat hela dan. sen skulle vi på fest i blacka . men det gick inte för mig inte skulle va hundvaknt-.-' pisst men så äre ibland..

men nu ska jag duscha sedan gå ut en sväng , får se om jag bloggar mer snart. annars får ni vänta sötnosar:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0