hoppas ni orkar läsa (A) gammal bild fför 2 år sen;o

hej bloggen . och förlåt för skit dålig uppdatering , förra inlägget va krack jag vet men va så trött. och så funderar jag på att deleta bloggen ? asso inte roligt längre hihi.. men har kommit folk och ville att jag skulle skriva mer på bloggen , tyckte jag va lite smått gulligt hehe :D så skriver om helgen nu dårå!

jah i onsdagen fick ju sms om att vi inte kommer till spaninen, blev as förbannad hihi mitt temprament (a)
men så fråga pappa om jag ville till stockholm typ kryssing och så och fick ta med mig anna för pappa och anna fyllde ju år samtidigt♥.

ah men sen kom vi iväg till slut , vi bussa upp rätt segt men aldrig tråkigt i bussen med anna right?;) ah sen när vi är uppe träffa vi lite släkt sen drog anna och jag in vi skulle upp ni vet där uppe på båtterminalen eller vad man säger ? men så stoppar nån finniggubbe oss och bah "ålder"? vi - eh 15 ? han "föräldrar".. vi-"gubbjävel" hihi så fick vi gå upp till slut , det va typ insläpp dirrekt så det va skönt . typ inga snygga killar , typ 6 helt ok killar, sen 2 snygga . vi bah " :OOOOOOOO " aja men vi roa oss själva. hah ne det gjorde vi inte xd. men aja tillbaka där vi v a, vi kom in på båten så satt vi i baren och vänta på att hytterna öppna. sedan fixa jag och anna oss ( & nej vi hade inte samma hytt som mamma och pappa) så vi fixa ju att stöka ner på dirren (Y'
sen upp och utforska båten och alla spännande människor hehehe . birkaparadise såklart då. ah asso om jag är seriös så kommer jag inte ihåg kvällen så mycket , vi åt fixa oss fixa oss mer sedan fixa vi oss (a) sen typ från "discot" öppna var vi där tills den sluta , ah och jag kan ju säga att det fanns många perversa människor där ;o men heheh det va bara lite smått skojj . ah blev rätt sent alltså , men vi hann ändå inte med allt vi skulle göra. och denna gången skulle vi äta frukost så vi satt klockan fyfan va segt det va att gå upp då ;o men mysigt att gå upp utan smink med mys kläder och chilla vid frukosten. sen blev det typ taxfreeN hela den dagen . kommer inte riktigt ihåg vad jag köpte men på ett ungefär - brunpuder,ljuspuder,2 läppglans , halsband, jenniferlopez parfym,barngodis. ah det va väl det i stort sett .
ah sen var det väl att packa haha det va inte lite ^^ och sedan hade jag och anna bestämmt att vi skulle preja oss fram och det lyckas vi med , med nåra arga blickar här och där men det är sånt man får leva med ´:'D ah så kom vi ut ensamma , och först gick på felbuss, sen hitta vi rätt . men då hade mamma och pappa inte kommit ;o dom kom i sista sekund. sen på busse HAHAHAHAH så asso jag och anna låg på ett 2manna säte hahah hur konstigt som helst , och vi garva helt galet hela färden fram till norrköping , och stinko & räkaN glömmer jag aldrig asso haha. ah och sen så hade anna köpt 2 typ mjuka bollar som är ett djur med luft i ni vet . ah båda dog på bussen så r.i.p för dom hahahahah, så skulle hon också in på toan och så skumpa bussen så hör man ett duns och ett skrik där ifrån , jag börja as garva alla trodde jag va dumihuvet eller nåt. sen kommer anna ut och bah "madde jag varnar dig gå inte !!!!!"hahahah . sen stanna vi lite på vägen jag ville inte gå på nyköpings toaletterna så vi sparng ner till skogen , aller ah skog och skog vet jag inte men en buske (y'  haha . ah sen var vi framme i norrköping . då var jag dock rätt trött efter 1 timmas sömn på 2 dagar . ah det var väl den dagen i stort sätt.
----------------------------------------------------------

och nu så är jag dunder fökyld och det värsta jag vet är att va täppt i nosen :o
aja nu har ni fått nog av att läsa så pusseN hörs
hahahahhaha
/madelen!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0