tralalalalalalalallalalalala

tjafan, länge sen . nedå men orkade bara ente blogga igår :) kan säga nu vad jag gjorde. ehh .....a.... ne men skolan typ sen kommer jag inte ihåg, efter det hhihi så shoppa jag med min mor ibland älskar jag henne allt för mycket.:)-----    ah och idag börja dagen med att jag skulle till tandläkaren , och ah vi gick igenom vad man skulle göra om jag ville ha tandställning , och aah han fick mig och ändra mig . men rells det är inte så fint men det blir ju fitn av resultatet. så ao blir att ringa dom imorrn och säga att jag vill det . för om det blir allt för lidande av det så tar vi ju klart bara bort den :) hehe nu sitter jag här målar naglarna och ska duscha nu så ni får hare bra puss. (L)

Linn och jag typ förra året precis i början. saknar tiderna ..<3


/madeleneriksén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0