fritiiid då vi lever !

tjena hallå :) nu är jag här igen efter en skön helg ;) kanske ska berätta lite det är ju det dethär går ut på? aja feedag så ... ne men vafan det ha rjag ju skrivit nice. ah lördag så var jag hos ntahlie ehm elle ah tog spårvagen dit från vidablock så stog nathalie frida och ebba o vänta på mig , ah sen asso kvällen hahah vet inte vad jag ska skriva med helt wierd as kul , vi åkte typ över allt i norrköping och träffa många söta människor , sen drog frida och emilia då gick jag nathalie och ebba hem till nathalie och fixa oss, sen ut igen så skulle ebba hem , så skulle vi träffa este och co. ah då kom en annan nathalie och nadja tror jag dom hette as roliga va dom :o men dom sa att jag va blond hela kvällen :( hihi dom var vi i hageby med , tyckte det va läskigt folk där . ah tack till allt folk som va med och gjorde denna underbara kväll.<3 ah söndag då så vakna man brevid nathalie vi låg typ på varann xd ah vi fixa oss lite sen drog vi ner på stan och shoppa fett chill dag . ah sen drog jag hem och nu sitter jag här väntar på att mamma ska komma hem och har pressent till mig sa hon (a) hehe ne men gott folk nu ska jag inte sitta här och babbla mer , så ha en fortsatt trevlig söndag kväll. och en sak till som kan få er att känna er lite extra peppade inför skolan imorrn , heheh jag har sstudiedag wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih.
the one , and only

gammal okey?
GAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL BILD

/madeleneriksén                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0