dyng arg.nu

hallå bloggen , så fucking pisst är jag för jag fick ett sms igår halv 12 att planen till spanien är inställt pågrundav att alla strejkar nu så allt är inställt. och mina homies som är i spanien är fast där till lördag lite bättre för dom. sämre för oss. aja tror inte vi kommer iväg överhuvudtaget om inte bara jag och pappa åker senare. aja skitsamma ska till stockholm imorrn med mammapappa & anna för pappa och anna fyller ju år sammadag, så vi ska åka kryssning också så det kommer nog bli ganska nice ! åker halv 12 imorrn så hinner inte  blogga , bloggar när vi kommer hem på fredag eller nåt . hoppas ni inte saknar mig för mycket !! nu ska jag se " berg flyttar in" så hare gött, puss :)

ulalalalalla 




SER NI MIG OCH ANNA ?  HAHAHA PORR ;O + att jag har båda dove dom är bra (Y)
//madeleneriksén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0