the one and only

vad ni än gör flytta inte till norrköping , jävla skitställe är det här alla känner alla. 100 tjejer delar på 1 kille -.-'
och åby ska vi ente snacka om ;o bondställe te max! aja det jag ville komma till är att halva åbymoskolan (åbyskola) har möglat ihop så 6;orna börjar på hulta typ imorrn KUUUUL afastne ! aja vi är ju fortarande 9;or right? 
-------------------------------------------------------

& en sak jag inte klararmig utan är mina vitamindrycker , finns dte inte 2 i kylen blire panik !
 jag rekomenderar det till alla livsnjutare som mig :D

mmmmmmmmmmmmmmmmm


Kommentarer
Postat av: ae

bäääh !



ex bonden som skriver här då ;) hahah jo men norrköping suger <3

2010-09-07 @ 20:25:10
URL: http://annaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0