typiskt ao-.-

då har man blivit booombad av mail och mess idag , av att personalen på flygplatsen och i spanien strejkar så då fick man inte ha med sig stora resväskor som man har under flyget ni vet ? man får bara ha med ssig hand luggage , och liksom tänkt dom som är borta 4 veckor ;o stackars dom . men aja nu tänker vi inte på dom utan på mig :) heheh jaja men det jag har gjort idag är hemligt så säger ingenting hehe *nyfikna* ni blev .
nu ska jag dra mig ut en stund puss hej :D
hahhahahahhahahahahahhahaha
skratta inte åt bilden :( den är faktiskt gammal ... och jag har ortrfarande ingen usbsladd ..
/madeleneriksén


♡  

♡ 









Kommentarer
Postat av: Hariiis =D

Äre sötnoosen på bild elle ;) <3

2010-09-27 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0