godmorgon sverige.

hallihallå.

orken kom nu att blogga. hehe jag vakna av att något/någon stod och slog på mitt fönster?:O
inte riktigt men jag gick upp och kolla så stog det 3 SJUKT SNYGGA BYGGARBETARE utanför mitt fönster ! där stod jag som värsta  uffot , men dom vinka glatt och jag vinka tillbaka lite blygt .. dom har satt upp ställningar runt hela huset nu , så jag kommer få leva med hela sommaren att dom kommer se in .. dom ska göra om taket eller nåt sånt care.  har hunnit varit i stan och lite shit . ska snart ut och gå puss

2 bilder på nyvakna madde

ha en trevlig stek dag ute i solen idag . så återkommer jag ikväll . kyss



-

Jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille att en blind person såg en förlamad kvinna gå på havet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0