krogen md kusinerna + andra

tjo.

kom nyss hem från krogen med mina kusiner och massa annan släkt. vet inte riktigt varför vi gick ut? tror farmor fyllde år eller nån annan ? vilken koll jag har.
sen var vi handla nyttigt godis eller nja nyttigt och nyttigt ramlösa och vanliljglass. bättre än vanligt godis iallafall:)
sen en lång prommnad med hunden riktigt skönt !
nu ska jag ta en lååång dusch och sedan se  har redan sätt den på bio. men fick låna den av simon så varför inte igen:)
 
- imorgon ska jag och mamma på bio vi ska se "hur många lingon finns det i världen?" och innan det ska vi gå och shoppa fett nice ska det bli! hon säger att vi inte gör nåt tillsammans så jaja.


nu får ni ha en fortsatt trevlig helg mina sötingar! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0