ramsdal.nu

hej

oj förlåt har inte kunnat blogga för jag har inte haft tillgång till data förs nu .
nu måste jag ju förklara mig eller?
onsdag till torsdag sov jag hos jenny , vi gick på stan och myste massa hemma bara. jag lägger upp bilder  när jag kommer hem . 
torsdag så åkte jag från jenny vid 1 '? efter det så gjorde jag ärenden i stan med papi, efter det vid 5 åkte jag hem och duscha  sen frågar frida om jag ska med till henne . då va det snabbapuckar att dra till stan igen , jag åkte till nathalie vänta med henne tills fridas mamma skulle hämta oss, sen skulle vi hämta upp clara också , sen var dina i bilen med så det va sjuuukt trångt . fast jag gillart;O 
och idag så skulle clara hem till norrköping så frida och hennes mamma åkte in med henne sen skulle dom göra nåt, så jag och nathalie har hela ansvaret i våra händer ! hahah hur går det då? njaae nathalie kokar spagetti nu bara det går åt helvete . men nu ska jag hjälpa henne berättar mer när jag kommer hem imorgon kväll. pusss






hahaha pucko bilder jag hitta på fridas dator . men hoppas ni överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0