sånt gör jag i skolan. aa varför inte?

hej man.

gud vad dålig jag är på att uppdatera på veckodagar fy madde.. men jag har faktiskti en ursäkt.. jag kunde ju inte lägga upp bilder, så kändes onödigt att blogga , för det är inget kul för er att se trååk inlägg. vill att ni ska "se" det bästa här hos mig!
ja ja mer fakta mindre fjolleri . på  lördag är det ju VALBORG då blir det riktigt röj med gött folk kan jag totallova. och så blir det massvis av bilder . fast dom bildernakommer inte under helgen för då är jag upptagen .
nu börjar jag bli sjuk så ska nog va hemma från skolan på fredag för att vila upp mig..

dagen har varit fett trååk , så jag stod och fotta inne på skoltoaletterna tog massa bilder men 2 är bara "barnvänliga" HAHAH



haha glad jag ser ut ?-.-

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0