dag 1 avklarad!

det va lite jobbigt faktiskt! men vafan det är väll alltid läskigt första dan. kände igen några andra från olika skolor, men ingen jag direkt snacka med! tror jag träffa min klassa idag också, fick busskort! efter det drog jag t natta , vi gick på stan , träffa gammla vänner typ , linda emilia annna osv ! sen drog vi båda t kungsgård för att gå och kolla runt ! för jag inte hitta , sen fira vi nattas mamma , och leta efter hennes mus som hade rymt haha! aja en video som förklarar mer! (körtelfeber låter fuckedup)
nehep videofyme funkar inte för tillfället det var ju kul -.- ska försöka fixa det så ni får se det idag iallafall!


jag o natta ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0