mer snack nu!

jag har feta minnesluckor fyfan alltså! har mått så jävla dåligt idag , sen blev det lite mer drickande idag inte bra!
men igår kommerjag typ inte ihåg nåt bah att vi var emilia frida o natta , sen träffa massa folk. skulle på jespers fest, men vi gillar inte riktigt fjoll fester, vi är mer galna ;) så drog till timmy och hans polare som tälta i ljunga .där vart iallafall jag packad, sen ville jag o natta hem så vi kolla bussen , så hade vi missat sista bussen , sen gick vi tillbaka , så skulle fridas mamma hämta oss men emilia ville inte riktigt gå , så vart det bråk mellan henne o natta , så alla gick sina vägar förutom frida o jag som bah stod i mitten och inte kunde lista ut hur vi skulle göra! men det löste sig till slut , tims mamma (en kille som var med o tälta) hämta emilia o frida o skjussa till stan , och jag o natta belv hämtade av anders! sen när vi var utanför nathalie spydde jag ner hela jävla gatan fyfan vad dåligt jag mådde, då lovade jag mig själv att aldrig mer dricka;o hur länge håller det egentligen....?
nathalie spydde i hinken inne istället hahah! men jaja det är sånna minnen man aldrig glömmer !

bjuder på nåra bilder !




bjuder , nu får det räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0