saker som ni inte visste om mig!

1 ; jag hatar norrköping , verkligen över hela mitt hjärta , det här stället ger mig kalla kårar , alla e fittor här , hatar denna skit ! (har ju mina vänner)

2; jag har jävligt dåligt minne , vet tex inte vad jag gjorde igår ,  om jag inte får tänka efter riktigt ordentligt !

3; jag har varit grön , då menar jag riktigt grön hårig i 2 år utan att göra nåt åt saken !

4; jag har inte fb , och det är jag glad över !

5; jag kör moppe utan att tagit moppekort , busigt va?

6; jag kommer få gå i 1an på gymnasiet i 2 år haha fett lame!

7; jag är halv finks halv norks och havl svensk , jävla balndras är jag fan!

8; jag brukar snacka i tele till 3/4 på morgonen .

9; mina kompisar säger att jag är 1,66 cm lång men min pappa säger att jag är 1,70 cm , sjävl vet jag inte hur lång jag är , hoppas på 170cm!

10; jag sitter och gör fransk manikyr klockan halv 2 på natten . yeah !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0