sexfantasier!

ni ville att jag skulle ha frågestund, självklart ska jag ha det . och börja med videoinlägg ska försöka, sen ville nån att jag skulle skriva om mina sexfantasier . och då tyckte jag att det passa bäst nu !

om mina sexfantasier;
ja jag som typ alla andra har väll sexfantiserat nån eller flera gånger? mina sexfantasier brukar typ se ut såhär att , jag ser en snygg kille så kan jag tänka hur det skulle va att ta hem han hem till mig och hur eller vad vi skulle göra och sen lite kinky stuff ah men ni fattar?
eller tillexempel om jag ser ett par , och dom håller på med vandra . så kan jag typ tänka " eh hur fan kunde hon göra så så vid dom tillfällena" jag skulle gjort såhär istället!
eller att jag helt enkelt är på g med nån som jag aldrig tagit första steget med , så kan jag ligga och tänka hur jag ska göra och när , och hur fort jag ska gå fram ! och ni fattar ju att jag såklart tänker på ställningar och sådär med! dah vad annars skulle jag ha för sexfantasier?!

hoppas du är nöjd med svaret teddy ;)


Kommentarer
Postat av: u know it

haha rolig du är :P

2011-08-13 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0