en till tidig julklapp!:D sånt gillas starkt!

åhh vad glad jag blir, när jag kom hem från praktiken idag så säger mamma att hon har en julklapp till mig , så jag bah tänkte ahapp det är väl en tröja eller nåt? men så ser jag en dator gissa om att jag blev glad;o
det är min andra tidiga julklapp, först thailands resa nu en dator, vad kommer här näst? att jag ska få ett syskon? haha ne euw klarar mig utan ! så har redan fått juklappar för över 90 000 .. så lär ju inte bli så mycket mer nu !
 jaja såhär ser den ut ;



fett med happyface nu ! aja det var nog bara det jag skulle säga?
och sen så kommer min uppdattering på bloggen bli så mycket roligare nu , för nu kan ju blogga hela tiden igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0