kräftaN

hellu bloggen nu fick jag tid att sätta mig och konsentrera mig på bloggen !
skolan idag bestod av bara matte sjukt med segt ska jag tilllägga på vår 2 timmars lunch rast så gick jag och emelie och sola , och SHIEET vad röd jag är nu alltså helt oroligt alltså!
och en till kul grej är att jag och emelie är med i lyxfällan?!?!? nej inte med men vi kommmer synas på tv för vi gick visst in i bilden haha grymt ! sen tog vi kort på snubbarna fast bakifrån höhö!


sen ska ni se på brösten med ! men fick ingen lämplig bild att lägga ut !

och så är jag tvungen att visa er ..

dom från lyxfällan ! hehe coolt ^^

aja nu har jag laddat ner hangover2 så ska kolla på den igen ! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0