hemma från några as roligt/sorliga timmar i stockohlm/finland!

ja rubriken också japp! buss resan från norrköping till stockholm va riktigt skrattigt , skit kul som vanligt ;) sen helt plöttsligt på bussen kommer felicia , jag bah nemen trvligt trevligt! sen framme i stockohlm träffa vi min faster och farbror med sin lilla hund från cypern, ( den låg i en soptunna:() och alla tanter som jobba på företaget "birka paradise" bah åh vad gullig och tussi nussi och massa. så vi fick gå före i kön . fett chill! ah sen på kvällen träffa vi massa gött folk från norrköping , typ jonte och kim . som va as schyssta som bjöd på cigg och pengar o a. och några andra coolingar ! jag och frida fan fummla runt på hela båten , och ni ska bara veta vi är grymma på BUGG ! men sedan gick det lite ner.. *snyft* men haha vi överlever kanske?! taxfreen jag älskar den fast köpte bara ,. en klocka och nagellack , borste . ah men det duger. frid aoch jag ska åka den båten igen i påsk :D!

haha jag vill inte skriva mer, ville bara säga "SPOTT PÅ HANDTAGET" .
gud vad jag babblar;o nu kommer lite bilder:)






och så var det ja! mitt hår ser man inte så bra här men whatever!
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss pussp puss
 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0