miss my mupp

jag känner att jag inte orkar med att skriva om varenda eviga dag längre. tycker det är lite tjatit , fast vet att dte inte är så;o aja mitt liv skriver lite när jag vill och har lust . idag hade vi "FRILUPPSDAG" som jag skriver det höhö. jag valde att gå till ågelsjön , för bor ju precis där. så fick gå hem sen efter 2 timmar typ. as chill kan jag lova! sedan var jag i stan fixa ärenden, sen hade jag hemma spa kan ju säga direkt att det behövdes med stort B! haha. 
--
inget mer jag har o säga för tillfället ! så ha dte gött i kylan o blasket !

& jag saknar min annis. vet inte ens vart hon är ? typ snacka med henne sist för 3 veckor sen :o
- anna ring mig när du ser det här !(L)



& cp gammla bilder på oss. men vi e som vi e OCH JAG GILLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0