feätt naiz

alltså skolan idag va fett skön;o vi va inne i stan på visiliseringscentrum eller nåt (A) och lyssna på nån jobbig gubbe:o sen kolla vi 3D bio det va cooult fast jenny bah ; jag fick as ont i huvet första gången . jag bah m.... och efter då? kändes som om nån stod och sparka på mitt huvud;O annars va det great det ska jag rekomendera till er!

sedan gick vi till komvux hade föreläsning där, rätt tråkigt. men så kommer det va tp varje dag i 1an ! shit hur kommer jag klara mig egentligen?:( & nu vill jag veta vart alla ni söt ungar ska gå adda
[email protected] och berätta gärna!

sedan tog jag felicia lisa egen buss hem , för .. ae det vet jag inte riktigt . hoppa av i jursla sedan kom pappsen !
dock har det hänt mer under dagen som jag inte orkar berätta för er :) sluta halv 1 (Y)
--------------
 nu ska jag ner och solaa riktigt skönt yoyoyo !



hare nice bleeeeeeekfittor:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0