shit börjar få PANIK!

hallå bloggen, förlåt för dålig uppdattering !
men har rätt myclet nu när vi har börjat skola och allt. jag är skit trött på kvällarna. och vi ska ha nationellapprov om 4 VECKOR.. jag får ångest kan ju ingenting . mjo det kan jag men känner mig helt lost ! + är jag skit stolt över mig själv för att jag har varit i skolan så mycket som jag har varit det senaste "året" ! så jag ska kämpa till slutet nu faaan!

- aja jag vet inte vad jag ska säga. juste jag blekte håret ju . ser rätt fejk ut hah men börjar se lite bättre ut just nu iallafall. nu ska jag till stan och göra nåt ni inte får veta höhö. pusshej för mig.

och en liten KNAS bild på mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0