åhh grät fan sönder..

åh vad känslosamt det blev idag :( skulle försöka att inte gråta ju , så fort vi gick in i kyrkan börja jag känna hur ögonen börja svida ..  alla som sjöng var jätte duktiga verkligen !  aja tårarna bara rann , för det ända jag hade i huvudet var att jag aldrig kommer få träffa alla dom underbara 9orna igen ! sen när vi var där ute så kramades alla i klassen då bröt jag ihop igen , jätte jobbigt att skilljsar från dom man typ gått med sen i 4an ..
men ska försöka hålla kontakten med dom flesta !
tack för den här underbara tiden med er 9a , oh shit tårarna börja rinna nu med haah buhuh typ . ne men jag älskar er alla , hoppas alla ni har det grymt bra i framtiden , och att ingen hoppar av gymnasiet (förutom jag)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

försökte ta massa bilder , här är dom jag fick !
söta anna o felicia

söta sofia o rebecka

folk i klassen

fina felica o lisa

vår rad!

kören !

kören , sofia o jenny börja skratta när jag fotta !? haha sweet !

killarna i klassen !

jag o underbara anna

folk i klassen!



killarna i klassen!

-|-

några tjejer i klassen!

jenny o lisa!

från vänster (armen) kristoffer , daniel , oscar, mobäck ,belle, timi , martin,fur,marcus ! tror dte är alla killar!

same same !

--------------------------------------------------------------------------------------------
såhär såg jag ut när jag kom hem haha..

kläningen ! fulbild.

första o sista bilden på min pappa!

bilen vi gled runt i efterrå, skoja inte om den låter när man trmpar på gasen , alla stannar fan upp xd


nu har jag lagt upp för många bilder känner jag . men det här är ett minne för livet som jag sent kommer glömma!

kyssn till alla 9or <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0