avslutnings fest imorgon då!

tänkte berätta lite vad som händer imorgon då för jag kommer nog inte blogga tyvärr, och vill inte förlora läsare!
så kolla imorgon iallafall , ifall jag har lagt upp lite bilder (Y)
annars så vid 1 så åker jag till nathalie  , direkt när jag kommer ska vi dra ner på stan , jag ska PIERCA mig sen köpahårfärg och glans spray t lösåret ! och kanske lite annat smått och gott , jag visar ju er såklart om det blir mer! efter det så skyndar vi oss hem då kommer säkert frida hon ska fixxa sig till festen eller om man kan kalla det fest typ skummparty eller nåt? men när hon fixar sig, ska natta färga mitt hår, och frida har ju med sig sitt svarta löshår jag köper sen hade hon en hårfärgsbruk jag skulle få med , men jag behöver 2 hihihi ! sen drar hon till folkparken , då jag o natta drar t btorp och köper cigg, sen drar vi ockås på skummfesten !
typ det så nu vet ni ! kommer säkert massa rliga bilder också! o btw sugna på att veta var jag ska pierca mig?;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0