gårdagens/dagens shopping!

gårdagen var riktigt nice tyckte jag! jag sov hos natta hon färga mitt hår och så, sen åkte vi till eneby där vi träffa massa sköna människor, sen kom firda o emilia med då ville dom att vi skulle med till skumpartyt men vi palla inte , så vi drog till netto och köpte godis och drog sedan hem och såg film , men sen kände vi oss så tjocka så vi ville gå ut , vi satt oss på en bänk o rökte sen kom värsta turken och bjöd på öl cigg , sen jaga han osstyp . vi bah sprang helt jävla livrädda- ae fyfan vad sjukt läskigt det va ! aja fan nu håller käft puss.

detta blev det ;



sen köpte jag idag , sallad och hyrde 3 filmer också!

återkommersenarekyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0