ojjjj! nu är jag hemmma .

shit så dåligt jag uppdatterar , men jag har sovit borta jätte länge nu . har haft jätte kul under alla dagar. vi har sovit hos nathalie , och kirre sov där 2 dagar också han kom med tåget från uppsala. sen var pontus också där!
asså jag pallar inte gå in på dettaljer om vad vi har gjort men lite kort kan jag dra det . har blivit ner "knuffad" i vattnet med kläder vid kajen i ättetorp , har hängt i stan , spelat baseboll i vasaparken , festat. osv osv osv!
riktigt kul iallafall, men nu är jag äntligen hemma ska bara ta det lugnt nu sova blogga ah ni vet ?:)


här kommer lite ruliga bilder !







 kyssn
så nu får det räcka. och en sak till JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV½½

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0