sammanfattning av igår/inatt citat ; läs

kom nyss hem  från stan , nu hyrde jag och papi bara film ! så blir filmkväll med milkshake mmmmh!
har legat på stranden sen jag kom hem från nathalie , kom hem typ 1?
aja i början av igårkväll så var jag nathalie pontus oscar och calle i lindö , dom grilla mat . vi elda upp allt vi såg fifän ;d eh sen vart det lite failat det spörregna och shit ! men iallefall så kom nattas mamma och hämta oss vi drog . (vi satt i baksätet och dunka BURN THIS MTF och drack öl och rökte ciggisar)
vi skulle typ dragit på nån fest hos nån gubbe ? fast det blev inte av jag och natta palla inte vi var stressade och shit. så drog vi ut och ---- i vasaparken , där det var ett par gubbar som börja snacka med oss. och då börja det fucking blixtra och öööös regna asså . jag och natta bah ähh vafan så hoppa vi ut i regnat och körde regndansen jaow! sen hem efter det , så skulle frida och emilia komma , det vart lite konstigt dom kom och dom drog, så jag och natta gick utt och skulle träffa några fula killar , men dom våga inte stanna eller nåt pallar inte.. så vi drog hem sen kom emilia och frida , vi satt och kolla runt på youtube massa wierd shit haha , efter ett tag somna allihopa! på morgonen gjorde vi inte så mycket , emilia drog hem , jag frida o natta drog till stan skulle ju pierca mig vet ni?men det gjorde dom tydligen inte på söndagar alltså wtf? köpte bah ett linne , för sedan drog vi hem t natta igen vi chilla rökte lite snacka, sen kom min papi :) <-- det var en liten sammanfattning haha xd

lite bilder också!;



här är jag efter en skaplig regnskur !

skapligt sur med xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0