shit ?! har inte bloggat på hela dan .

oj förlåt , nej ni har inte blivit bortglömda jag har suttit här vid bloggen  nästan hela dagen . men ändå iinte bloggat nåt , vet inte varför? ne fy madde . måste skärpa mig nu !
har inte mått så jätte bra idag heller men ändå gick jag till simon och drog med honom på en promenad vid vattnet , sjukt skönt!
---
imrogons planer ; ska sova ut ordentligt så jag inte är sliten , sen senare på dan får papi skjussa på till natta i stan , där vi ska möta upp en och lite ,) efter det så drar vi la till åby och har det grymt kul där, efter det tar vi natt bussen till stan igen och sover hos nathalie . så tagga det imorrn. (kommer inte blogga imorgon då)
--
och idag skulle jag egentligen sovit med , felicia andersson emilia petterson lisa abrahamsson jenny österberg och sofia berggren . men efter som jag inte tillfrisknar så kändes det inget bra, att kanske smitta dom också.
--
ha en sjukt kul helg nu allihoppa så hörs vi när jag har dator igen kyssN
--

cp ful bild, men jag har  bildbrist , så fick slänga uppp en gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0