sommarn är fan här på riktigt nu

åh så skön dag det har varit idag då! jävla sommar värme ouff :D har inte varit i skolan idag heller. men ungefär 10 kom pappa in och väckte mig och fråga om jag skulle joina med till landet och hämta farfar o farmor , och det gjorde sen hjälpte jag dom handla. sen hämta vi mamma och åt lite. kom hem vid 1. gick upp på mitt rum satte på min bikini tog med mig charlie och gick upp till stranden där jag låg i 4 timmar ungefär ! skulle kunna legat där mycket längre men solen flyttar fan på sig hela tiden -.-
men ska upp dit när jag vaknar imorgon igen , blri ingen skola på dan . men se klockan 6 så äre bal som håller på till 11 så det blir säkert kul. fast det är alkotest innan man går in -.-?
aja nu blev det mycket, hörs när vi ses biatch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0