cha cha bloggen

M-E-N-S T-A-R D-Ö-D P-Å M-I-G :(

hej du söta kille/tjej som läser mitt söta inlägg ! egentligen är jag inte super pepp på att blogga , men det måste göras i vilket fall för jag har ju startat mitt liv i bilder så den här BLOGGEN LÄGGER JAG NER när jag dött :L
dagen i skolan va okej . gick fort och allt sånt. fast jag hade sån jääääääääääääääävla med många ÄÄ;n verk ! sista lektionen hade min klass besämt sig för att göra våfflor för det är ju våffel dag?
fast jag skulle till "tandläkaren" så tvärr missa jag det . och träffa min söta anna idag med va så länge sen så prata massa roliga minnen med henne.  Sen har det inte hänt så mycket spännande mer? kvällen blir att tillbringa hemma för jag mår så dåligt pga ni får klura ut själva va det kan vara thihihihiihihihihihihi!
nu ska jag ta på mig myskläder och gå ut och springa :D


och imorogn ska jag träffa sanna min gammlavän vi ska shoppa och ha massa mys. så det får ni höra om  mer imorogn :D

pussssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0