madelen eriksén tjejens blogg du alltid läser;) + har jag brist på att komma på rubriknamn(a)

hallåå mina kära bloggläsare :D(L)

-
ska berätta lite om min otroligt intressanta dag typ? dagen börja med skola.. stämmningen i våran klass har varit riktigt taskig verkligen mellanstadie nivå "folk" snackar så jävla mycket skit . fan inte okej. så vi hade typ nåt möte så alla fick prata ut . det va gråtkalas kan jag lova. till och med dom som snackar mest bullshit satt och grät när vi andra berätta hur vi kände oss. och det va en jävligt skön känsla att se dom så. så dom fick upp ögonen på hur vi haft det . så nu ska vi grupperade tjejerna försöka samla in oss i hela klassen eller mest med tjejerna för det är oss det handlar om. och ja jag tror vi kommer ha respekt för varandra nu och behndla varnadra väll.
aja går inte in på mer känsliga saker nu om det . vi får helt enkelt hoppas på det bästa :D

efter skolan blev det lite ärenden med papi , åkte till maxis 3;butik och fråga när vi får byta mobiler och han sa idag . OCH HAN VA SKITSNYGG! han som hjälpte mig ,o gaasch hihihi. jag vill ha en htc disire Z. men dumma 3 har inte just den :( buhuuuuuu. så får suga på den karamellen ett tag till. sen till
pappa köpte gubbsaker till datan,tv,osv osv-.- jag köpte ett par ursnygga hörlurar . här kan ni se dom;

ser ni inte , så är det rosa "crystal prism" bling bling jag älskare:D

nu har jag inget mer och säga , eller jo jag är skiiiiit arg på --------------------- usch och fy . hehe
nu ska jag gå och fixa lite i mitt rum , orkar inte med datorn mer än en timma per dag nu för tiden (A)
bjuder ¨på en bild också från spexfotot.


MJAUUUOW ;*;*;*;*;*

Kommentarer
Postat av: emma

okej! :) tack för tipset! :)

kramen

2011-03-24 @ 16:07:38
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0