100% party !

och det var 110% party på borgen yeah ! fyfan så jävla kul jag hade det !
jag åkte först till ---- och hade förfest , sen fixa vi oss lite . sen åkte vi till eneby där vi träffa ----- frida elin och massa annat folk , drack lite där också . sen när emilia och frida kom så åkte jag ---- natta frida o emilia till borgen , spårvagnen var totalfull och alla ramla omkull haha ! väl framme träffa man massa man kände ! sen vart det fullt ös hela kvällen . sjukt kul.


petero8 röda byxor röda byxor aja ni vet?

Ni kan se massa mer bilder från 100% här ->http://www.nkpgbynight.se/?p=bilder&g=BORGEN_20110520!!

jag lägger upp mina bilder från helgen senare puss1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0