allt utom det !

heeeej ! vet ni?!?! färga håret svart/brunt nyss :D wiiie tänkte att ni ville veta det ?

ajuste, ska visa vad jag köpte nu. och vet ni jag hitta allt utom det !alltså inga kläningar !
eller det fanns 1 kläning som gick ner till fötterna och va blommig sjuuuukt fin för 1200 men kände ska jag mamma* lägga ut det för att jag ska andvända den 2 gånger? ae ska tänka på saken .

men här kommer dte jag hitta :


mjukis shorts från vila 199kr

en söt kjol från bikbok ca 199kr

lång linne från bikbok ca 150 kr

vanliga tights fårn ginat 99kr

mjukis byxor från ginat 150 kr (rea)

shorts mjukis ginat 99kr (rea)

cupolen mat <3

as snyggt halsband glitter 150 kr

as snyggt armband glitter 98 kr

fint armband glitter 98kr

& den snygga bikini/badräkten från bikbok 150 kr

det var nog allt. nu sk ajag se hur mitt hår blev ! kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0