tack för jag har så underbara vänner !<3

vakna upp i morse och kollade på mobilen , hade 46 sms i inkorgen. där dom undra hur jag mår att jag ska krya osv . så himla gulliga är ni . tack för ni gör mitt liv så jävla värdefullt , ta åt er för ni vet vilka jag syftar på <3

det här om min körtelfeber då, jag har inte haft så hög feber idag . känns as bra . kunde få i mig lite mat idag med, känns ocksp as bra , men halsen gör fortfarande lika ont. hoppas det här hinner läka tills på lördag för jag behöver verkligen komma ut , jag har legat här sen tisdags nu. buhuu typ?

nu ska jag sova , skulle bara ge er info om läget.


oldpic and no makeup !!!<- haha bäst ejag pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0