valborg .

jag är tillbaka !


vad har ni gjort i helgen ? hoppas ni har haft det lika "kul" som jag :)
jag har ju typ varit dyng sjuk hela veckan men jag röjde loss i helgen iallafall licksom valborg är det bara en gång om året . som typ allt annat? men iallafall.
-lördag till söndag som ni vet kom ju nathalie till mig i början vi fixa och sånt. sen drog vi till åby för vi skulle köpa sprit men det var tydligen slut , lyckat -.- så vi drog direkt till stan med bussen då. vi rece träffar vi emilia som vänta på frida och lisa så vi träffa dom med . dom skulle till stan och vi skulle till hageby . yra runt lite i hageby och shit. sen drog vi till borgen för vi trodde drömnatten var där , men när vi var framme så står det "tatueringsmÄssa" vi bah EEHHH . men när vi ändå var vid folkparken så passa vi på att åka karuseller , jag svär jag dog ABRIIIL . fast det regna ju . ovanligt ? sedan drog vi till stan och mötte upp dom andra (frida,lisa,emma,becka,ida,emilia) så drog vi till drömnatten , som låg vid öb. drömnatten va dö trist men vi stanna ett lite tag, sen drog jag och natta för vi skulle till åby och sova i en PORT , bussen gick inte förs om en timme så vi satt och åt på max så länge haha. väll framme i åby träffa vi jesper och 5 andra , och ja sen då tänker ni nu va? ah så här enkelt va det att vi sov i trappuppgången.. haha fyfan jag doog ! för nathalie gick det galant att sova på ett äckligt hårt stengolv! men ae jag stod inte ut, kolla på klockan typ 24/7 men klockan 07;11 så ringde jag pappa och sa att han kulle hämta oss. (och nej han visste såklart inte att vi sov där dummer-.-) vi kom hem och sov till 1 såå jävla skönt jag duscha också på den tiden.  åh gud vad jag skriver .. men det är bara lite till nu . vid 1 så börjar vi fixa oss för vi skulle till åby igen , köpte cigg till typ 102657876456 pers . va massa folk där såklart , så fummla runt där i 7 jävla timmar :O där var min helg lite kortfattat maien.
jag kan ju säga såhär med att ge sig ut och röka dricka och skrika var ju inte det bästa för min hals, så nu mår jag ju som jag mår. WIUHU ingen skola för mig ! ne så kul ska vi inte ha det . klart jag ska dit :)
fan madde käften på dig nu .

BILDERNA KOMMER UPP SENARE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0