XOXO

godmorgon bloggen . just nu sitter jag och nathalie i min soffa nyvakna och mår suuuupeeerr ni vet :D(Y)...
igår var vi bara ute i åby , med massa skönt folk jaow . mötte upp linus och blev av med problemen hahah!
ska inte gå in mer på detaljer för jag tänker LOGISKT! 
lägger heller inte in några bilder idag , för sanningen är att jag knappt har några xd så dom bilderna kommer imorgon .
nu ska vi fixa oss och åka och köpa cigg i åby , blir nog att steka lite ocksa på en gång!:)

ps nathalie hälsar ; ATT ALLA VUXNA SOM LÄSER KAN DRA ÅT HELVETE.

slänger upp en bild på oss , som ni ser är den gammal med . puss


vi vet att vi är nice  call henne till vänster 0766276452 och hon till höger 0768369060 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0