för det första så borde ni ta en titt på erat liv innan ni börja tänka på mitt PUNKT

Anonym om sluta med att jag o emelie fick åka majabuss hem fuck aina!:
HAHAAHAHAHAHAHA vilken jäkla tuffing shiiit aså omg!
du är sjuk tjejen jävla fjortis vafan, om du hade kännt någon i norrköping så hade du fått jävligt dåligt ryckte men dock så vet ju ingen vem du är som tur!
hahaha jävla fetto vafan stoppa alla bilar i trafiken är jag förvånad haha nej absolut inte !
sluta sup också förihelvete du blir ju ändå aldrig full på riktigt som din förra suparfest du satt och spotta ut lite vattan i handfatet hahah fyfan bruden skaffa ett liv :) puss<333333333333
IP: 78.79.172.194

SV; för det första , vet du inte vad en fjortis är? det är typ motsatsen av mig. och du myttar rätt hårt du vet att jag bor i norrköping ;) inget fel på mitt ryckte men hur är det egentligen med ditt? och fetto? asso kolla jag är nöjd med mig själv jag är söt har alltid vart söt sen jag föddes kommer alltid va det så jag klarar mig. tydligen är det du som inte mår så bra över ditt utseénde, eftersom du skriver anonymt! du , jag super precis hur jävla  mycket jag vill , det är så skönt att kunna tänka på annat för en stund ! den där bilden är tagen av mig själv och det var licksom en drivbild, men tydligen är du så liten så du inte förstår sånt. shit du är verkligen pinsam , kanske du som borde skaffa ett liv. och inte jag , ellerhur? hahahah jag bara längtar på att få reda på vem detta är , DÅ DU DIN SJUKAJÄVEL är ditt face sönderslaget ! du kan sluta att kommentera min blogg också orkar inte ens tänka på hur mycket tid du lägger ner på  mig haha. bye :)


old old old! bryr mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0