här mår man riktigt piss.nu

nu ska jag säga er vad som hände igår !

ja åkte in till stan vid 5 träffa emilia och sara vi drog och käka sen till haga till tintins lägenhet där vi hade lite förkrök, sen när klockan närmade sig 7 så gick vi ut och mötte steffi och emelie vid marielund, så mötte vi upp en grabb som med skulle på samma fest , tog ett tag att hitta det min vi fann det till slut ! så var det typ 2 till killar där uppe, va lite lame i början vi körde shot spel ni vet , sen när vi börja bli lite lulliga så börja det hända lite saker, sen ringde stellan och fråga om dom fick komma , så jag gick ner och mötte dom , dom va typ 8 pers så det blev jävligt mycket ös till slut asso , rökmaskin discolampa, synt vet inte allt det va! ( ber om ursäkt för mitt beteende igår, brukar inte va sådär..) men jaow sen drog alla typ vid 3 , så det var bara jag emelie steffi krille gurra och albert kvarså vi söp till 5 iallafall jag o emelie haha, sen däcka alla vid 6 , vakna 10 så drog vi . va så jävla pinsamt haha ! men det var en lyckad lördag iallafall !
tack allt folk som va med och gjorde den kvällen till ett minne!

aja jag mår väl som jag förtjänar idag .. spydde ner alla buskar påvägen in haha bra madde bra !
nu ska jag visa er lite bilder ! blir inteså många för resten är inte nåt för er småbarn att se ;)


utseéndet!

emelie sara o gurra/skinnhead!

krille, steffi o albert!


emilia o jag , nej inte nykter på dom bilderna , syns det ? svar ja!

maja , hanna och jag ? om jag inte minns rätt;o
det var typ dom bilderna som gick att visa, fast det är i början av festen så vi va it så många , men roligt det kunde vi ha iallafall:D



och såhäääär mååår jag fucking nu ... men det var värt det :L


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Ja så kan det gå ibland :d

2011-11-14 @ 12:15:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jenny

jättefin blogg! kika gärna in i min jennytaa.devote.se släng gärna in en kommentar med! Kram!

2011-11-14 @ 17:27:42
URL: http://jennytaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0