JÄVLA OMOGNA FITTUNGAR

kul att folket har hackat min msn , min blogg (som jag tagit tillbaka) och bloggtrafik för mig . alltså serriöst har ni inget fucking liv eller? nej tydligen inte ååhh så jävla förbannad förihelvete! jag har ju mina aningar om vilka 2 det kan vara . och jag ska fucking slå in pannbenet på dom och krossa näsan på äckelungarna !
bara så ni vet så har jag hackare till kompisar jag med, ska HACKA ERAT LIV ! kan hacka bloggar , men sen är det msn o grejer kvar!

eller så gör vi såhär, ni bah erkänner och säger förlåt . så får ni har erat face kvar, men kommer ändå hacka allt för er !

FUCK OFF omogna 96er;)

in your face FUCK OFF FUCK OFFF GHY365

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

antar att du syftar på mej emilia, eftersom du skrev 96:or osv. Inte för jag vet om du mena oss, men ha? tror du jag skulle villja hacka din blogg när min egen blev hackad, msn fb o blogg? nae tack de skulle jag inte, så om du nu har aningar om att de skulle va ja så försök inte hacka in på mitt konto tack för har inte rört din blogg. du kan ju inte skriva att du ska hacka in på någons konto när du inte vet vem de är som gjort det? jag vet inte vem som hackade mitt konto. snackade tillomed med personen via msn o fb(när den va inne på mina konton). men även om jag skulle få reda på vem de va skulle jag inte göra samma sak tillbaka. jag skulle ba ta ett fett jävla snack med den personen irl. pga av allt det den skrev om mig och andklagade mej om. så inte så kul att du skriver att du har dina aningar och att du ska hacka dom bara för du tror de?

kanske inte ens handla om mig, men OM de va mig du mena, fråga mej personligen istället!!

2011-11-23 @ 19:51:06
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén.

WTF? satt mej o emilia som favoriter :) ayo ska nog få reda på vem fan de är som gjort dehär :)

2011-11-23 @ 22:12:34
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0