körtelfebern is a bitch

hello, rubriken säger typ allt jag vill ha sagt . emelie sov ju hör igår till idag , ssen drog vi till stan lämna henne jag och pappa åkte runt till massa ställen osv. nu är jag så jävla sjuk, har feber , det går inte att svälja, och går inte att andas i min näsa;o det är riktigt irriterande fan ! min fest helg är förstörd t max...
och som grädde på allt så dog min data nyss,allt är innlogat den bah dog så skriv inte på msn för ni lär inte få nåt svar! samma sak på skype haha.

aja nu ska jag krya och ha american pie maraton så cia!


gammal bild i repris, har inte orkat lägga in nya bilder heller, shiet kul blogg jag måste ha-.-

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hej :)!

Fin blogg,allt bra?

Kramen!

2011-11-05 @ 01:52:32
URL: http://ellinorrree.blogg.se/
Postat av: G'♥

följa varandra via bloglovin? ♥

2011-11-05 @ 15:22:41
URL: http://gabbyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0