T.G.I.F <3<3<3<3<3<3<3

hej bloggen den 11 11 11 11 !<-uttjatat ja jag vet men så får det bli nu !
idag var jag på skolen efter 2 veckors "lov" va skönt att va tillbaka med klassen igen sjukt klockrena. efter skolan drog jag emilia alexandra och particai på stan och chilla runt där , köpte present till mamma och pappa mamma fyller ju år på farsdag haha sämsta  hon typ. sen vänta jag med alex på hennes buss, sen kom emilia och stephanie lämna hennes kläder snacka lite om hur det blir imorgon feeeeest för hela slanten jaow ! sen gick jag ner till mamma som satt hos lisa(frisören) åt och rökte och snacka lite där , så kommer pappa med chalrie då möter jag stellan och hans kompis typ david eller nåt? så snacka jag med dom rätt länge med .

just nu har jag precis lagt på ett samtal med annie kanske blir att träffa henne imorgon en stund med hoppas!

här kommer det jag köpte också ! (ni kan ju inte se vad det är men skiter jag i ;) )
 


kolla vilken gullig dotter hon har, hennes favvo godis och ett paket :') how cute?

och en farsdagpersent till papi , gulliga jag asso !:D

och en liten driv bild kan jag bjuda på såhär på fredagens kvälls kvist :D från imorse typ klockan 6.. kunde inte sova alls :(

aja kommer snart tillbaka med bloggandet caoo!

Kommentarer
Postat av: G'♥

Ny blogg! http://gabrielladaffours.blogg.se

följ mig där, följer dig fortfarande! ♥

Kram!

2011-11-12 @ 18:16:10
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0