slaggat hos kristoffer kom hem igår så..

så därför har jag inte bloggat. efter den den galna dagen (inlägget under) så sov jag ju hos emelie sen åkte jag hem tror jag sov hemma en natt med? sen drog jag till henne igen vi hade chillkrök hos henne träffa nåra bögar också! sen kom kirre och hämta mig typ vid 2 på natten så drog jag till han , vi kolla på film typ gick och la oss diretk hade det allmänt mys jaow! vi somna 7 jag gick upp 10.. träffa emilia en stund med , sen drog jag till snuthuset fick mitt pass o grejer. så när jag kom hem igår så somna jag 7 gick upp 6 imorse va fortfarande trött haha illa. ja vi va ju lediga i måndags :) hade dock praktik idag så skönt det! imorgon taggar vi skolan .. ska nog försöka shoppa lit epå stan efter med . men jaja skitsamma vi hörs imorgon !


bild på när vi träna i fredags !  fick inte nåra nya bilder .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0