detta fält måste fyllas i ..

tja, det funka inte att lägga in bilder igrå, men fixa det nu så nu kommer massa bilder från dagen och går dagen !
idag vare skola, eng idrott, mat sen drog alla i klassen haha , så jag emelie emilia alexandra och particia drog och fika mys, sen gick dom till skolan , men jag pattan i millan drog ner till stan kolla runt, följde med en till rece , sen drog jg och emilia upp till stan , och drog till min mamma som var hos frisören , vänta där sen drog hon och jag på stan också åt och massa, träffa sanna snacka lite med henne osv osv osv osv!!!!

bilder


SSHHOOOPPPPPPPIING!!










vart allt kommer ifrån, är i ordning :)
1; tröja från bikbok 299kr
2;fjärder clipps till håret från style by tyra!
3;vanliga tights från ginaT 99kr!
4;tighst från gina annat martial, 199kr!
5; naturgodis, powerrade, tyggummi, knästrumpor från bikbok 79kr
6;tröja från bikbok 249kr!
7;tjock tröja stickad från ginaT 299kr
8;skor din sko typ? 599 kr.
9;tidning 22 kr, strumpbyxor 69kr, mascara 99kr, ringbikbok 99kr

shoppaholic förfaaan.. KYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0