medans jag väntar så kör jag en till lista !

Vad gjorde du kl 08 i morse?
sov..?
Vad gjorde du för 15 min sedan?
var ute och sprang !
Det sista du sa högt?
"nej jag vill inte ha"
Vad har du druckit idag?
vatten, sodastream grejer;o
Vad var det senaste du åt?
1 knäcke innan tandläkaren.

Vad var det senaste du köpte?
solpuder, nyckellås, tändare.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
grön
Vad är det för väder hos dig nu?
KATIA blås och regn
Godaste glassmaken?
B&J´s glasser är gudomliga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja! men brukar gå förbi flera gånger iallafall!
Sover du tungt?
om jag sover tungt? sover djupt om det var de du mena:)

Drömmer du mardrömmar?
ja att jag tappar hår;o
Favoritklädsel?
pufbraller , bikbok linne , skinnjacka !
Favoritlåt just nu?
elctro poooooooooooop
Vad ser du om du tittar till höger?
jobbar ställning och träd...

Vad gör dig glad just nu?
att mamma kommer hem om 20 min med redbull t mig!
Vad ska du göra härnäst?
läsa en skvaller tidning och fixa med bloggen.
Höger el vänsterhänt?
Högerr
Humör just nu?
arg

Favoritgodis?
Chokladchokladchoklad. 
Kläder just nu?
stor tröja troser.

Hur många kuddar sover du med?
4a styckna

Spelar du ngt instrument?
leker med en gitarr hemma ibland bara!
Morgon eller nattmänniska?
nattmänniska helt klart
Vad är viktigast för dig?
hår och vänner+ familj då!

Är du kittlig?
Haha, ja..

Snarkar du?
som fan , enligt dom flesta!
Stjärntecken?
FISK
Äckligaste insekten?
Spindlar, yyysch..
Stökigt el välstädat?
Välstädat föredrar jag väll. aldrig jag som städar, är ju mamma så har aldrig haft stökit!
Vad längtar du mest efter just nu?
helgen fortfarandeeeeeeee

Hur lång är du?
169 loh snart 70:D

Tycker du om kinamat?
bara kycklingen !
Tycker du om kaffe?
eyuuuuuuuuuw fattar inte att folk kan dricka skiten.

Vad dricker du till frukost?
inget , äter inte heller.

Sover du på någon särskild sida?
Nej rör mig som fan när jag sover haha

Tycker du om att mysa?
I lööve it.
Är du en beroendemänniska?
 
ja det är jag nog!

Känner du någon med samma födelsedag som din?
många !;d

Har du någon gång testat narkotika?
ja.
Välj ett ärr på din kropp?
händerna, armen, knäna, ryggen:)


Kommentarer
Postat av: sofia

jag använder gloggrafik:) å de funkar rätt bra det:P hihihi :) jo jag har det men mins inte vad jag har förlösen ordet:P

2011-09-20 @ 15:08:14
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: sofia

Lysckades komma in på blogglovin :) å laggt till dig:)

2011-09-20 @ 15:09:31
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0