video inlägg från imorse:)

hann aldrig lägga upp den imorse så ni får se den nu istället, att göra en videoinlägg på morgonen kanske borde bli en vana? hm ska fundera på saken hehe!
och om nollningen idag då, vi skulle samlas på skolgården och det var bara vi tjejer där vi var där vid 12 som vi skulle satt och vänta en halv timma , så gick vi till antrén där byggde andra 1or med klossar och shit, ingen hade sagt åt oss en jävla piss, så jag emilia emelie och elin drog till stan fika och jag köpte en tröja visar er den sen ! hel sjukt att lärarna glömmer bort oss? onödigt att ens dra t stan oidag, aja sen skulle vi ner till rese elin o emilia tog 117 , emelie vänta med mig tills min buss kom, så kom mamma med så fick redull av henne o shit, träffa emiliab och massa annat gammal folk från hulta mysigt:)


ser ut som ett cp med :) sån e jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0