kom nyss ut från solariumet ;)

måste ju behålla färgen ifrån thailand . mår verkligen skit dåligt om jag är vit , så sjukt fult euuuw! så gå till närmaste solarium era blekfisar i nkpg!
har heller inte varit i skolan idag höhö. orkar fan inget xd ka inte dit imorgon heller eller kanske efter 12 då !
snart ska jag färga håret också det står mellan blondt och rött . lutar nog mer åt rött ! gillar inte blondt så jävla mycket . men aja vi får se vad jag känner för den dagen ;)
på fredag ska jag på konsert i linköping med emelie kristoffer och några mer så det är jag tagg på !
ville bara skriva lite onödig skit här. såå hörs när jag har nåt mer att tillägga :)

!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0