H-A-N-G-O-V-E-R!

2012 nu då!

Och igår va det såklart fest ! ska berätta lite kort och gott (för har feta minnesluckor..) lite förfest hos kristoffer vart rätt mkt folk där, sen skulle jag o natta bah ner till ica och köpaläsk så var det ju stäng överallt så vi åkte t stan , sen palla natta inte följa med tillbaka igen ? så drog till anna och söp lite där så följde hon med! va massa kul folk där när vi kom fyfan va roligt det var i början ! sen börja jag dricka alldeles för mycket så jag flippa ur totalt hade ingen koll alls på vad jag gjorde.. som tur va det sjukt snälla människor där som hjälpte mig tack så jävla mycket ni är guld värda! men till slut va det nån som ringde mina föräldrar så kom dom och hämta mig 5 på mordgonen tror jag det va? as skönt o komma hem . idag har jag bah spytt o spytt o spytt , då fattar ni att jag drack för mycket. men VAFAN det var ju nyår och grejer  det va klockrent iallafall! hoppas ni haft kul.

har inga bilder från festen för jag hade tydligen lämnat bort mobilen till nåra xd men har några ego bilder på mig o natta tror jag !:)





det va lite egobilder jag fick till iallafall ! den sista bilden är på mig och emma hon var min fiende på hulta men ikke längre ! skönt det ;D

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0