hej jag börjar bli rädd hejdå.

ååh imorgon gäller då blire operation .. mamma bah det är inte säkert du ska sövas heller, ah tjena ska jag ligga vaken när dom skär bort halva halsen på mig? ne ne det blir inget!!

aja dagen, skola dö trist pallar inte säga så mycket, efter drog jag emilia o patricia till maxi och kolla lite , fick med mig lite mini shopping med bara smink hem . duger det med detttta var de tjag kom hem med;

angelpink läppstifft!
4D läppglans
4Dmascara
läppglans som gör läpparna fylligare TTRO MIG det funkar som fan !

sen bjuder jag på en bild på mig o patte:)


hehe fina vi !

svar på kommentaren ; fan vad smal du blivit .
sv; smal o smal nej , men gått ner 11kg så kanske därför. men tack:)

aja duschen kallar cia :)

Kommentarer
Postat av: Elle Danielsson

Hoppas allt går bra imorgon för dig!

2012-05-10 @ 00:59:56
URL: http://sweetellebelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0